Lila16 bende baglatmayi düşünüyorum 35 yaşına girecem bense bayramdan öncede dogum planlıyoruz dogum sırasında bağlarım diyordu o zaman doktor ama çevremde baglattigi halde hamile kalani duydum doktoruma tek diyeceğim üst üste kördüğüm yap tekrar kalmak istemiyorum dedim bende riskli gebeligim heray acabami demek istemiyorum o yüzden doktorumla detaylı konuşup başlayacağım nasipse bise eşlerin imzası olmadan baglamiyorlar bilgin olsun