Merhaba arkadaşlar, 2. Sezeryanimi 2 haftaya kadar olacağım. İlk gebeliğimde bu gebeliğimde de tansiyon sıkıntısı yaşadım. Sezeryande tüplermi bağlatmak istiyorum. Bağlatan, ya da çevresinde bağlatıp memnun kalan var mı ? Tüp bağlatıp hamile kalan oldu mu ? Gebeliklerim hep riskli olduğu için artık 3. Yü düşğnmek istemiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?