Dlnmscc Deryadry yaa bende de kanama alanı gördü doktor progestan kullanıyorum 16. Haftada bırakalım dedi ama 20. Haftaya kadar kullanılmıyor mu
Deryadry Dlnmscc fitil olarak 36. Haftama kadar programtan kullandım.iğne olarak da 16. Haftama kadar kullandım
Marstabiyolcu Benim ilk gebeliğimde 20. Hafta detaylıda plesanta aşağıdaydı ama merak etme bu haftalsrdan sonrs çıkar demişti doktorum ve dediği gibi de olmuştu hiç kafanıza takmayın henüz çok erken.
HlalRbia Aysenur222 evet doğru diyorsunuz zaman gösterir ☺️ riskler kalksın iğneler bitsin bakalım inşallah güzel haberler alırız
Marstabiyolcu HlalRbia bence zamanı geldiğinde yukarı çıkıyor.erken haftalarda söyleme sebepleri, yükselmezse takipte olsun diye hatta o kadar yukarıdaki bebek çok rahat hareket edebiliyor demişti.
HlalRbia Marstabiyolcu biraz olsun rahatladım suan da çok da merak ediyorum ama daha iki hafta var doktora gitmeme insallah her şey yolunda dır
Cnhavva HlalRbia benim de 30 da bebek donmus biraz asagi inmis otururken ayaklarini kaldir bide fazla ayakta kalma dedi iftardan sonra mutfak toplanicak ama rahat hissedemedigim için birazdan kalkicam bu surede zor oluyo biraz oturmak ama bi sure idare edicem boyle
HlalRbia Cnhavva insallah o günleri görürüm daha çok yolun başındayım endişeliyim ister istemez dua edin 🫣
Deryadry Efsunlu23 ilk gebeliğiniz mi?ilk gebelikse zor düzeliyormuş genelde.Sonraki gebeliklerde son hafta bile dönebiliyormuş.38. Haftamdayım normal doğum için bekliyorum.Henüz doğmadı,umarım sağlıkla normal doğumum olur
Deryadry Efsunlu23 Haftanın sonuna kadar umut var diyorlar genelde.Bir de bebeğin duruşunu etkileyecek egzersizler var YouTube da ,doktorunuz onayıyla onları deneyebilirsiniz ,belki faydası olur
HlalRbia Bir cm yukarıya çıkmıştı bugün gittiğimde ilerleyen zamanda daha da çıkacak demektir bu dedi doktor da idrar yolu enfeksiyonu için doğal olarak bisi yaptınız mı