HlalRbia 13 haftalık lekelenmelerim oluyo kaşık ağrısı kramp la beraber doktor plasentan aşagıda dedi yukarı çıkmasa sezeryan erken doğumlar olur dedi başına gelen var mı
Rumeysaozcann HlalRbia evet canım dinlenmen gerekiyor hiç bir iş yapma 1 hafta kadar yat yukarı çıkıyor benimde öyleydi
nebakiyonkomikmi HlalRbia normal daha başındadır gebeliğin benim ilk gebelikte de asagidaydi dikkat ettim sürekli kendime dinlendim ağır kaldirmadim zamanında doğdu sezeryan ama onun la ilgili değildi sezeryan olmam Şuan ikinciye hamileyim bundada plesanta aşağıda dikkat ediyorum kendime
Ecisem HlalRbia hiç korkmayın sadece bol bol dinlenin . Ağır iş yapmayın . Benim plesantam hiç yukarı çıkmadı . 37. haftada sezeryanla doğurdum. Hiç bir sorun olmadı.
Ceren1996 HlalRbia 23 haftalık hamileyim benimde asagidaymis 4-5 cm ölculdu cokda aşağıda değil dedi doktor ama ilerleyen zamanlarda yukarı çıkar dedi. Bebek büyüdükçe
Ecisem HlalRbia risk her zaman var tabiki her hamilelikte olabilir. Benim 32. Haftamda kanamam olmuştu
HlalRbia Ceren1996 ölçü felan sölemedi bana ay sonu kontrol var kanama vs olmadıkça ay sonu gel demişti gidince sorarım inşallah sağlıkla gelirler
Ananim Banada aşağıda dedi ama takibini yapıcaz. Başka bir şey demedi. Sizlerde de gelişme olursa yazarsanız seviniriz🌸
Deryadry HlalRbia benim de aşağıdaydı yukarı çıktı❤️normal doğum düşünüyoruz şimdi.Bol bol istirahat edin
HlalRbia Deryadry ne mutlu sağlıkla gelsin inşallah Darısı başıma bu haftalardamıydı lekelenme oldumu
Deryadry HlalRbia 22. Haftama kadar öyleydi.Lekelenmem yoktu ama plesentamda kanama alanı vardı.bol bol istirahat ettim.Doktorum bile şaşırdı çok erken yukarı çıktı
HlalRbia Deryadry maşallah bende 13 öğrendim böle birsey olduğunu sormadım da pek ama ilerleyen zamanda çıkıyo dedi düşük riskim bar zaten yatıyorum igne yiyorum sürekli insallah sonu güzel olur
Deryadry HlalRbia inşallah,hiç sıkmayın canınızı 🤍benim de düşük riskim vardı,plesantam aşağıdaydı,kanama alanı vardı,makat gelişti,kilosu çok önde gidiyordu ,kalpte parlaklık vardı.hepsi geçti çok şükür.içinizi ferah tutun sizde.sonu güzel olacak inşallah
Dlnmscc Deryadry yaa bende de kanama alanı gördü doktor progestan kullanıyorum 16. Haftada bırakalım dedi ama 20. Haftaya kadar kullanılmıyor mu
Aysenur222 HlalRbia doğumu konuşmak için erken canım bir kere kafanı buna takma benim leke gelmedi ama o haftada aşşahıdaysı dikkat ettim bir ay sonra yukarı cıktı bir arkadaşımın son ayında cıktı normal doğum oldu sen güzelce dinlen egilme uzanma ilişki zaten yasak agır kaldırma o kendi inşallah çıkar büyüdükce geneldede cıkıyor dedi doktorum
HlalRbia Aysenur222 evet doğru diyorsunuz zaman gösterir ☺️ riskler kalksın iğneler bitsin bakalım inşallah güzel haberler alırız