mucizemom8 demir eksikliği var ama yükselmek yerine düşmüş ayrıca geçen ayda demir ilacı kullandım buna rağmen 21.18 düşmüş böyle bişey yaşayan var mı
Giqu mucizemom8 benim ferritin 7.5. Kan değerim 6.5. Haftaya randevumu bekliyorum. Sizin değer fena değil bence, hamilelik öncesi bile 21i görmezdim ben
Minnakpopus mucizemom8 benim 2 ye düşmüştü doktorum canlı cenaze demişti bana 🫣🫣 sonrada zaten damardan 4 serum takviye aldım
Bnguuu_102 mucizemom8 ooo 21 neki benimki 6 ya 7 ye düşmüştü toparlandı doğuma kadar hiç sıkıntı yapma kötü değil sonucun
mucizemom8 Birbenbirbebek teşekkür ederim canım ne bileyim geçen ay ilaç verdi dahilye kullandım yükselmek yerine düşmüş
mucizemom8 Giqu sizin baya düşmüş bilmiyorum ben Ferro diye bir ilaç kullandım ama yükselmek yerine düşmüş kafama takıldı
mucizemom8 Giqu kahvaltıdan bir saat önce aldım evet kahvaltı da çay vs içtim o etkilemis olabilir mi
Giqu mucizemom8 olabilir, demir ilacı ile çay kahbe alımına google dan bakın, en az 1 saat filan diyorlar
Masal1234_ mucizemom8 demir emilimini artırmak için ilaçtan sonra portakal suyu sıkın limonu bol tüketin yeşil mercimeği haşlayıp tüketin geçmiş olsun.
mucizemom8 Bnguuu_102 21 den 18 düşmüş canım ilaç kullanmama rağmen ben o yüzden sordum yani ilaç kullanırken yükselmesi gerekiyor
Krema mucizemom8 kaç haftalıksiniz acaba? Benim 33 haftalikken 23 tü ferritinim. Doktor çok düşük, doğuma kadar toparlayalim diye demir serumu yaptırdı. Hemen yükseldi 341oldu. Ben de gebeliğin başından beri Ferro sanol kullanmıştım ama hiç etki ermemiş..
mucizemom8 Krema ben de o ilacı kullandım canım gebe değilim yani düşük diye ilaç verdi kullandım fakat yükselmek yerine düşmüş bu da kafama takıldı neden diye
betul1- mucizemom8 benimde ferritin aynı değerde Demir ilacı içiyorum ama etki etmiyor ne olcak bende bilmiyorum pazartesi günü değiştirmesini isticem
mucizemom8 betul1- bilmiyorum canım valla ilaç kullandım bir ay ama yükselmemis düşmüş B12 falan yükselmiş onun içinde ilaç kullanmıştım ama ferittin düşünce aklıma takıldı