Arkadaşlar sabah Kadın doğum acile gittim, alttan muayne edildim, ve benden kan aldılar, ama testler negatif dediler, başka bir açıklama yapılmadı, sonuçlarıma e nabızdan bakmaya çalışıyorum hala sisteme düşmedi, ama aklımda soru işareti kaldı, detaylı bilgi verilmeyince, ama eğer ki hamilelik gibi bir durum olsa kanlarda çıkardı, muayne olurken kese görünmüyor ama erken düşük olabilir, ya da daha oluşmamış olabilir fln dediler, sonuçlar çıkınca testler negatif hamilelik yok, isterseniz kadın doğum polikliniğine görülebilir siniz dediler, sizce sağlık ocağında da kan vermeli miyim, ama aynı şey olacak, olsa çıkardı illaki dye düşünüyorum