MinikMucizem____ Kızlar 2 gün boyunca kahverengi leke geliyordu dün iki farklı test yaptım ikisinde de hafif belli olur şekilde çift çizgi çıktı, ama bugün sabah adet görmeye başladım, gebeliğin üstüne adet gören var mı, adet bitince tekrar test mi yapmalıyım bilemedim, bu durumu yaşayan varsa destek olabilir mi
Ozgeee22 MinikMucizem____ kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsiniz çünkü üstüne adet görme diye bir şey yok ne yazık ki.Yerleşme kanaması ile adet karıştırılıyor bazen. Bence bir hastaneye gidip beta baktırın derim 🙏🏻
Musilk-1 MinikMucizem____ iki gün kahverengi lekelenme yerlesmede olabilir büyük ihtimal test kırmızı canım Allah gönlüne göre versin inşallah 🤍
06Pembemavi80 MinikMucizem____ hamilelik ihtimaliniz varsa kanama olabiliyor bende o şekilde oldu. Adet gibi başlamıştı. Kan verirseniz emin olursunuz. Progestana başlanır hemen
Busranur_mnts adet diyince direk kanama mı başladı beta baktırın değer yüksekse acilden doktora görünün düşükse kimyasal vs olmuş olabilir
MinikMucizem____ Busranur_mnts İki gün kahverengi leke geliyordu yerleşme olabilir dedik, ben 2. Gün test yaptım pozitif çıktı, 3. Gün adet kanamasına döndü, gebe kalıp da adet yaşayanları duydum sonra kafam karıştı
MinikMucizem____ Ozgeee22 İki gün kahverengi leke geldi, 3 gün adet kanamasına döndü, testi 2. Gün yapmıştım ikiside çift çizgi çıkmıştı, ilk başta yerleşme kanaması sandık ama değil, sonrasında adet kanamasına döndü, şunu da çok duydum gebelik üstüne 2 3 sefer adet görenler de olmuş o yüzden kafam karıştı
Melek-q Ozgeee22 benim annem son kardeşimde dört ay boyunca bildiğin adet görmüş en son karnında hareket hissedince doktora gidiyor cinsiyeti vs öğrenip geliyor ☺️
MinikMucizem____ Musilk-1 Bende öyle düşündüm 2. Gün test yaptım pozitif çıktı, ama 3. Gün adet kanamasına döndü, gebelik durumu olup da adet gören çok kişi varmış, yerleşme kanaması haricinde o yüzden kafam karıştı
MinikMucizem____ 06Pembemavi80 İstiyorduk zaten 2. Ayımız bu ay ben hiç ihtimal vermiyordum iki gün lekelenme olunca test yapayım dedim, yaptım pozitif çıktı ikiside, ama 3 gün adet kanamasına başladı, korkuyorum ilk bebeğim olcak tecrübesizim biraz
Busranur_mnts MinikMucizem____ kan verin en azından netleşir durumunuz eğer beta yüksek çıkarsa ilaç başlanır kanama için
Musilk-1 MinikMucizem____ doktora gidip kan ver ben ilk hamileligimde âdet olmuştum hamile olduğumu bilmiyordum olabiliyor inşallah kimyasal değildir
06Pembemavi80 MinikMucizem____ olabiliyor korkmayın , siz kan verin netlestir ona göre yol izlersiniz. . iki hamileliğimde öyle oldu bende . İçinizi ferah tutun hayırlısı olsun hakkınızda ✨
MinikMucizem____ 06Pembemavi80 Çok teşekkür ederim desteğiniz için🙏 İnşallah rabbim sağlıkla nasip eder inşallah
06Pembemavi80 Melekannesi77 çok net hatırlamıyorum da progestan ve iğneyle devam ettik kahverengiye dönüp toparlamisti. 5 gün oldu diyorum, Genelde kanama sıkıntısıyla karşılasiyorum hamilelik başlangıcımda. Ped koyuyordum öyle yoğun olmuştu . Yinede kan vermek önemli tabi beklenilen gebelikse
Melekannesi77 06Pembemavi80 10 gün falan oldu bende de iğne ve dubhaston kullanıyorum iğne de kesiliyor gibi oluyor ama etkisi geçince tekrar geliyor hap olarak kullandığım işe yaramıyor sanırım