Busracetinn Gizemm4 mutluka git canım doktor bilgi verince insan daha rahat ediyo ve gebeliğin ilk başlarında kanaması olan o kadar çok insan duydum ki başına gelince anlıyorsun herkes yaşıyormuş meğer
Sehamehmet Busracetinn canım bende 5+4 kanamam oldu koyu şimdi kahve rengine döndü şükür kanamam yok ilaç iğne verdi progestan diye benim tek sıkan şey hicbir belirtim yok benim ya boş gebelikten korkuyorum belirtilerim en basta vardı sonra gitti çok korkuyorum
Busracetinn Sehamehmet korkma canım Allaha sığın gönlünü ferah tut tekrardan doktora gittin mi Rabbim tüm bebekleri korusun inşallah🙏🏻
Sehamehmet Busracetinn Aminnn insallah canım cumartesi nasipse bakalım 1 kayıp vardı benim 1 sene önce kalp atışlarını duymamıştım insan ister istemez tedirgin oluyor keşke rahmat olabilsek
Damlas Gizemm4 canım kadın doğum hastanesinin acili yapmaz mı durumunu anlatsan? Önemli bir iğne. Biz de çok aradık, kadın doğum hastanelerinin çevresinindeki bir eczanede bulduk, tek tek telefonla sorduk hepsine.
Sevdalinka_30 Gizemm4 canım kahverengi lekelenme tehlikeli sayılmıyor ben 27 haftalık gebeyim benim de 15-16 haftamdan beri kanamam olup Dr gidiyorum rahim kasılmasına bağlı oluyormuş ilişki yasak tabii yine de riske aymamak için Dr progesteron verdi gebeliğim bitene kadar onu kullanıyorum
Zhlcnr Gizemm4 hangı sehırdesın canım evet o iğne bu aralar bulunmuyor bende vuruluyorum sureklı maalesef subatın sonuna kadar pıyasaya surulmucekmıs ıgne
Gamzeciks Gizemm4 doktora git hatta mümkünse hemen acilden. Ciddi bir kanama da olabilir hafif bir kanamada. Bilemezsin. O yüzden doktora git
Zhlcnr Gizemm4 canım ayrıca bır fıkır acıl kadın dogum bölümüne gıdınce zaten kanaman var dıye o ıgneyı vuruolar hemen aramadan halledebılrsın bır ıgneyse bence acıle gıt kese dışı kanama olabılır
Songlkaraduman Gizemm4 tüp bebek ile bilmem de canım ben normal bir şekilde 8 ve 9 haftamda iki kere olmak şeklinde kahverengi leke geldi doktora gittiğimde bu renkten korkma diğer her renk kanamadan kork dedi git bi doktora doktor bakar daha iyi bilir
Ruvis Gizemm4 canım bende aşılama ile hamile haldım aşılamadan sonra progestan verdiler daha yeni bıraktım kahverengi lekenin normal olduğunu söylüyor doktorlar bende 10. Haftaya kadar oldu zaman zaman . İğneyi bulamadığınu söylersen ilacı kullan der içerikleri aynı zaten