Gizemm4 Kızlar tüp bebekle 5 haftalık hamileyim iki gündür kahverengi lekelenme geliyor çok korkuyorum sürekli değil ama başına gelen oldu mu
Zumra144 Gizemm4 ben normal yolla hamile kaldım canım 5 haftalığım. Bugün peçeteye akıntımla beraber pembe bi leke geldiğini farkettim. hemen doktora gittik tahlil felan verdim doktor da ultrasonla baktı bir sorun olmadığını söyledi. Yerleşme kanamasıdır dedi. Ama kanın gelmesinin çok tehlikeli olabileceğini de söyledi. Bence sen yarına kadar hiçbir şey yapma yat yarın doktora git en azından için rahatlar.
Rabia83 Gizemm4 canım bende 5 buçuk haftalık hamileyim Pazar günü kanamam oldu dr um telefonda hemen progestan başlattı ..ertesi gün gittik raporluyum şuan bol bol dinlen ayaklarını havaya dikip uzan .. ulaşabiliyorsan hemen dr ünü ara canım telefonla en azından önden kullanman gereken bişey varsa söyler canım
Xmom Gizemm4 canım kullandığın crinone jele bağlı olarak parca parca şeklinde lekelenmeler görülebiliyor. Kırmızı olmadığı sürece bundan dolayı diyor doktorlar sen yine de doktorunla görüş
Gizemm4 Zumra144 tam kan gibi değiş kahverengi ama çok korktum kesemde gözükmez daha Nası kontrol ediyorlar
Gazell Korkma doktora tabiki git ama hamilelerin çoğu bunu yaşıyor bende dahil olmak üzere 🤗 kötü şeyler okuyup stres yapıp moralini bozma kendini yorma ayaklarının altına yastık koy dinlen bol bol su iç
Gizemm4 Aradım proluton depot diye bi iğne vurul dedi ama iğneyi bulamıyoruz. Zaten her gün göbekten prolutex oluyorum napıcam bilmiyorum doktorumda başka şehirde
bulutunannesi33 Gizemm4 o ıgne suan hıcbır yerde yok yada var eczanaeler satmıyor dktrunu sra ılc yok hcbıryerde hap seklınde kullnsam olurmu dıe sor
Xmom Gizemm4 doktorum hemen bir sürü al iğneden sonra bulamazsın dedi eve depo yaptık iğnelerden 3 günde 1 vuruluyorum
Zhlcnr Gizemm4 hangı sehırdesın canım evet o iğne bu aralar bulunmuyor bende vuruluyorum sureklı maalesef subatın sonuna kadar pıyasaya surulmucekmıs ıgne
Zhlcnr Gizemm4 canım ayrıca bır fıkır acıl kadın dogum bölümüne gıdınce zaten kanaman var dıye o ıgneyı vuruolar hemen aramadan halledebılrsın bır ıgneyse bence acıle gıt kese dışı kanama olabılır
Damlas Gizemm4 canım kadın doğum hastanesinin acili yapmaz mı durumunu anlatsan? Önemli bir iğne. Biz de çok aradık, kadın doğum hastanelerinin çevresinindeki bir eczanede bulduk, tek tek telefonla sorduk hepsine.
Gizemm4 bulutunannesi33 amcamıza sorduk oda kadın doğumcu bu göbek iğnende düşük önleyici bi takip et dedi ama damla geldi demin koyu kahve yerleşme kanaması için geç değil mi
bulutunannesi33 Gizemm4 cnm ben hc yasamadm acıkcası kanama dusuk yaptım ama yerlesme kanaması dedıklerını bılmıyrm kanama tehlıkelı hele bıde tup bebek dedn kı yanı ben daha telas ederm sahsen sen blrsn dktrn ne dedıyse onu uygula ozaman
Xmom Gizemm4 tüp bebek diyorsun transfer işleminden önce başlatıyorlar 3. Aya kadar ondan kullanıyorsun sabah akşam. Şaşırdım doğrusu.. doktorunla görüşmelisin o halde tedavi aşamaları farklı demek
Xmom Gizemm4 umarım bulursun doktorum önceden uyarmıştı benim kanamam oldu maalesef koşa koşa gittim doktora yasaklar koydu bir sürü sabah akşam jel ve igne kullanıyorum.. bu konuyu doktorunla görüşmelisin. 5 haftalıksa vajinal muayenede görünür kese
Busracetinn Gizemm4 canım benimde kanamam oldu bi hafta önce doktora gittim hemen kese sağlam dedi progestan iğne ve ilaç verdi bugün tekrar randevum vardı çok şükür kalp atışını duyduk ama hala kahve lekelerim arada oluyo doktor onlara normal dedi ama seninki farklı olabilir doktorun bi muayene etsin kötü düşünme dinlen bol bol
Sehamehmet Busracetinn canım bende 5+4 kanamam oldu koyu şimdi kahve rengine döndü şükür kanamam yok ilaç iğne verdi progestan diye benim tek sıkan şey hicbir belirtim yok benim ya boş gebelikten korkuyorum belirtilerim en basta vardı sonra gitti çok korkuyorum