Hlz bende 23+4 doktorum bugün dedi benim bebeğim bu haftaya kadar sürekli kasıklarıma yakın yerdeydi o yüzden plesantayı görememiş yerini bugün söyledi 1 ay sonra gel yukarıda çıkabilir dedi. Ben Doğubayazıttaym Iğdır’a gidiyorum doğumum Çorum da memlekette olacak doğum yapacağım doktorumu aradım. Çıkabilir dediyse tam kapatmamış endişelenme dedi 2 çeşiti varmış bunun tam kapatma kanama ve erken doğumu tetikliyormuş . Sana yukarı çıkabilir dediyse tam kapatma değil demek ki endişelenme dedi doktorum çalışabilir raporu alayım mı hocam dediğimde aksi bir durum olmadığı sürece kanama gibi çalışabilirsin korkma dedi