Hlz canım ayaklarını yukarı dik hiç yerinden kalkma benim dokotrumda aynı şeyi söyleyip beni korkuttu bnede özele gidiyodum daha 20. Haftadaydım ben sezeryan olursun çok ağrı yapar kanaman olur dedi ben ayaklarımı diktim 2 hafta nerdeyse kalkmadım yerimden 2 hafta sonra bebeğim döne döne değiştirmiş plesentanın yerini ne kanamam oldu ne ağrım şimdi 31 deyim bebeğim doğum pozisyonu almış bile canını sıkma hiç dinlen