Tgb_smh bende 34 haftalık hamileyim ilk hamileliğim ve bende sezaryan istiyorum normal istemiyorum devlete gidiyorum malesef geçen çarşamba kontrolum vardı doktorum bebeğin başı büyük normal doğumun zor olabilir dedi biraz daha büyümeye devam ederse dedi bende sezaryan istiyorum zaten dedim oda 40 haftaya kadar beklicez bakalım dedi