Tgb_smh agri sizi ile uyanmadım, 1 saatte kendime geldim ilk kalkış ta kolaydı sürekli de yürüdüm uyudum uyandım hersey bitmişti o açıdan cok iyiydi, bide herkeste aynı olacak die bisey yok ama etrafımda spinal olup bel ağrısı çekenleri görünce genel istemiştim ve iyiki genel olmş❤️karnıma da doktorum ameliyathanede bastırmış odada bastırma yapmadılar sadece hafif elleriyle kontrol ettiler