lilyum_ Ecemesen ben de simdi etiketlerini söktüm makinaya attım. Herkes erken diyor da bilemedim erken mi yaptım acaba
Ecemesen lilyum_ yok canım ya erken değil aklında kalmasın en azından hazır dursun gittikçe ağırlaşıyosun bide zor olur
lilyum_ DENIZ_55 yaa o zaman fazla degil de ara ara yapsan iyi olur tabi normal doğum düşünüyorsan. Benim kesik korkum var sezeryandan çok korkuyorum. Normal doğumda da yeterli açıklık olursa kesik olmaz belki diye pelvis güçlendirici hareketler yapmaya başladım. İnşallah kolay olur doğumlarımız
DENIZ_55 lilyum_ ya yapıyorum ara ara ama korkuyorum plansız şekilde dogum olmasından benim ilk sezeryan olduğu için Buda mecburu sezeryan olacak bayramdan önce planlıyoruz ama gün belli değil ama eğer imkanın varsa normal dene canım başta çekiyorsun sonra çok rahat oluyorsun sezeryan birazdana uzun süreç
Dilekulgtt Hanımlar ani karın agrısı yaşayan var mı aranızda ?? Bi kaç gündür var bu durum yalancı sancı mı acaba yatarken Bi anda karnıma agrı girdi geçti sonra kasıgıma vurdu agrı neden olur acaba yaşayan bilgisi olan var mı ?? 1 haftam var randevuma
lilyum_ Dilekulgtt canım bence hem ağrıyı hem de bebeğin hareketlerini takip et. Bebekte sorun yoksa normaldir canını sıkma uzan dinlen biraz
lilyum_ DENIZ_55 yaa sezeryansa tabi kendini yorma hiç rabbim zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤍. Ben zaten sezeryandan korktugum için uğraşıyorum. Yani tabi bebek gelmezse mecbur kalırsam birsey diyemem ama inşallah kesiksiz dikişsiz normal dogum olur
Mercan0652 lilyum_ ya maşallah diyeyim de bende 34+1 ama ağrılarım falan yokk bende mi bi gariplik var acaba kemiklerim açılmıyor mu benim hazırlamiyor mu kendini doğuma acaba ya da acı eşiğim mi yüksek anlayamadım egzersiz yapiyorm onun faydası mi zayıfım çok kilo almadım ondan mi ki kullandığım vitaminden mi acaba kafamda deli sorular gerçekten😅
lilyum_ Mercan0652 ayy ne güzel ağrın yoksa yat kalk dua et bence😅. Çatı ağrısı çok fazla penguen gibi bacağımı ayırarak yürümek zorunda kalıyorum. Bacaklarımı birleştirince canım yanıyor
DENIZ_55 lilyum_ Amin inşallah tabiki sezeryan mecburi olmadığın sürece olma bu benim fikrim hiç sitres yapma inşallah kolay ağrısız kolay doğumun olur inşallah 🥰
Mercan0652 lilyum_ bi ara oldu çatı ve bel ağrısı bende de ama iki gün sürdü sadece bende öyle penguen gibi yürüyordum sinirden ağladım hatta doğuma kadar böyle mi olcak diye buna ağlıyorsam nasıl doğurcam diyordum büyük ihtimal sezaryen olurum😆
lilyum_ Mercan0652 ayy en azından sezeryanı bi kurtuluş olarak görebiliyorsunuz. Ben sezeryan doğumdan daha çok korkuyorum😅
Mercan0652 lilyum_ ay yok ne korkcam kız ne olacağı belli temiz iş normal öngörülemez şans işi travma olur diye korkarım ben 😅 kesilcem gözüyle bakmıyorum bebeğime kavuscam gözüyle bakıyorum biraz da ondan belki de
lilyum_ Mercan0652 bence sezeryan daha sürprizli. Normal doğumda sanciyi cekiyorsun bebegi veriyorlar ve bitiyor. Ama sezeryan öyle mi bebegi veriyorlar asıl iş ondan sonra başlıyor. 🥺 Ayy doğumun hepsi zor karşılaştırma bile yapamadım hepsinin ayrı bir zorluğu var
Mercan0652 lilyum_ sezaryen mi sürprizli 😅 aşamaları belli en azından normal şans işi biraz o sanciyi çekip sezryan olmak da var ihtimali çok yani sürprizi çok. Ben sezryanda travma olan nerdeyse hiç duymadım ama normalde travma çok oluyor bilmiyorum bakalım hangisi hayırlıysa sağlıklı bi şekilde olacaksa o olsun bence☺️