lilyum_ kiz bende yatıyorum hareketli değilim ki😂😂sabahtan akşama kadar yatağın içindeyim aksma iftar hazirligina kalkıyorum sofrayı eşimle topluyoruz sonra geri yatağa geçiyorum bi kac gundurd3 eşim kendi hazırlıyor sahurun ben tutmuyorum uyuya kalıyorum oda bana seslenmiyor kendi hazırlayıp yiyor ben sesine uyanıyorum 😊çamaşırımda 2 kişiyiz zaten ne zaman çıktı yıkıyorum makinadan çıkarıyorum eşim kaldırım getiriyor bende seviyorum kuruyunca katlıyorum oda odaya götürüyor ben yerlerine yerleştiriyorum bazen eşim katlar belli olmaz anlayacağın bende fazla hareket etmiyorum benimde bebeğim iyi çok şükür sed3ce bende erken doğum riskim olduğu için korkuyorum ilk zaman doktorum yasakladi simidi edebilirsin hareket dedi bende ginede evham yapıyorum fazla hareket etmiyorum doğmasın erken diye