GezenTavuk_2 Nurellaaaaaaa1212 var bu anaların bir bildiği kız bende ilk kez 3-4 ay önce kullandım gebelik olsutu ama kan pıhtılaşmam varmis bilmiyordum tabii nasip olmadı bu ay inşallah nasip olur bir tane de kızım var 🥰
GezenTavuk_2 Nurellaaaaaaa1212 bir de diyorum ki acaba bir tane daha mi yapsam akşama doğru test sence ?
GezenTavuk_2 erikarpuz yaaa öyle mi ben bundan 3-4 ay önce yaptım o yüzden pek anlamıyorum bana da pik geldi ama yarın ertesi gün pik olacak diyende olunca acaba mi dedim 🥰