-sum- dogum şuan 50.000 ama bu ay sonu sanırım zam gelicek ben dogum paketi alıcam 10 gün sonra . Muayene 2150 ama degiscek dedigim gibi. Doktor gerçekten cok ilgili ve bilgili. Benim beynime pıhtı atmıstı zorunlu sezeryan oldum ama normal dogumu kesinlikle destekliyo hatta yine de normal dogum yapamaz mıyız nöroloji doktoruyla ben bi görüşiyim dedi ve görüştü ama yazılı kagıt verdi normal doguramaz diye cok üzülmüştü sezeryanım da harika gecmisti. Canım tatlım diyo arkadas gibi cok seviyorum 2. Kez gidiyorum. Pıhtı attı diye baska doktorlar ben riske giremem dogumunu yapamam diyip korktu cünkü ciddi bisey ama halide hoca doktorlarla görüştü ve aşırı güzel ilerletti sürecimi ilk yürüyüşü tek yapmıstım hiç agrım bile olmadı ben öneririm kesinlikle . Rekli ultrason 30. Haftadan sonra bakıyo