-sum- doktor halide yüksel, sezaryen yaptım. Doğum sonrası bebek hemşireleri olsun ebeler olsun aşırı ilgiliydi tüm sürecimizi titizlikle üstlendiler. 2 gece kaldık Doktorumuz sürekli kontrole geldi. Doğum olsun doğum sonrası olsun çok memnun kaldım gerçekten. Ücretini bilmiyorum tam olarak özel sağlık sigortam vardı