EsoMom_ o testin Ovulasyonü kullanmıştım bende reglim bitti başladim bir sonraki regl tarihine göre hergün sıvı alımına dikkat ederek yapmıştım sonuç hep tek çizgi yada ikinci çizgi gözükmüyordu asla pik olmadı 🥲ama ben bir gün anladım yumurtladığımı tabi yine çıkmamıştı ama ilişki yapmıştım tutmuştu sonra onun Ovulasyonun yanında gelen gebelik testini yapmıştım regl günü pozitif çıkarmıştı ama çok zor görünüyordu oda sadece ben görüyorudum hayırlısı olsun inşallah vardır sizinde mübarek bu aylarda