Minikfasulyem_1 lilyum_ nisanın ilk veya ikinci haftası olarak görünüyordu ama net bir şey konuşmadık
Minikfasulyem_1 babyandmomy__ ayyy aynııı bende öyle şuraya giderim buraya giderim diyorum kafamda sonra n*h gidersin diyorum kendime 🤣🤣 ama dediğin gibi bir an öncede doğsun istiyorum bizim sıpa yüzünüde göstermedi meraktan çatlıyorum ben 😂
babyandmomy__ Minikfasulyem_1 of ne kadar aynıyız ya 😂🩷 Bu haftaya geldik bir kere bile yüzünü net görmedik eli hep yüzünde kordon önünde oluyordu bazen görüntüyü bozuyor diyordu doktor 😂 Doğunca göreceğiz herhalde bu gidişle 🥴 Erkek mi cinsiyeti bizim erkek 🥹
Minikfasulyem_1 babyandmomy__ bizimki sağolsun hep yüzü iç tarafta geçen bi dudaklarını görür gibi olduk allah razı olsun dedik 🤣🤣🤣 ay benimde erkekkkk 🩵 adı ne olacak sizinkinin sağlıkla alalım kucağımıza inşallahh 🙏🏼 Yaman koyuyoruz biz 🥹
babyandmomy__ Minikfasulyem_1 oyy adıyla büyüsün inşallah biz de Ata koyduk 😍 Sağlıkla doğsunlar da yüzünü de napalım görürüz sonra 😂
Minikfasulyem_1 babyandmomy__ bahtı güzel olsun yavrularımızın şaka bir yana sağlıklı doğsunlarda takılmıyorum ben yüzünü göstermemesine 🥹 ata ismini çok severim arkadaşımın bebeğinin adı atabey di çok istedim onu koymak ama dedim aynısı olmasın vazgeçtim sonra
babyandmomy__ Minikfasulyem_1 Evet sağlıkla zamanında ve bizi yormadan gelsinler inşallah 🙏🏻 Eşim çok istiyordu benim de hoşuma gitti olsun dedim başta pek aklımda yoktu ama eşim sürekli Ata diye sevince diğer isimleri bende beğenemedim 😂
Asklim babyandmomy__ ay bende ilk çocuğumda da yaşıyordum şimdide çok kötü bir şey yürüyemiyorum bile 12 haftamdayoim