Deletedmom_808 Aysenur_0046 hayır öncekilerde kullanmadım hiç genetik test verdik bende pıhtılaşma çıktı dr bu gebeliğimde başlıcak
Aysenur_0046 Deletedmom_808 hadi hayırlısı inşallah çok zor evladının olmaması benim kızım 5 sene sonra geldi allahim kucağına sağlıcakla almayı nasip etsin
tutiiii Hilal_2302 benimde son adet tarihim 1 şubat ilk tahlil 1295ti ikincisi 2975 ama kese görülmedi malesef. Siz göründünüz mü doktora?
brcaslan Benimde son adet tarihim 5 şubat dün kan verdim beta 255 pazartesi tekrar gidicem bakalım insallah güzel artar hepimizin
Sendenbanakalan Deletedmom_808 düşükten ne kadar sonra hamile kaldınız umarım sağlıklı gebelik yaşarsınız bnde düşük yaptım korkuyorum da
Deletedmom_808 Sendenbanakalan 2 ay sonra hamile kaldım pıhtılaşma çıktı bende iğne başlıcak dr inşallah buna bişey olmaz
Sendenbanakalan Deletedmom_808 inşallah 🩷 korundunuzmu iki ayı ? Korunmadan mı bn korunmuyorum ne zmn olur tabi Allah bilir
Deletedmom_808 Sendenbanakalan hiç korunmadık canım kendiliğinden oldu inşallah seninde en kısa zamanda olur
Sendenbanakalan Deletedmom_808 birde bu düşükten sonra adet dönemine kadar mı yumutlama oluyor?yoksa o zman zarfında olmuyormu
Deletedmom_808 Sendenbanakalan rahimin toparlanması gerekiyor düşükten sonra hemen hamile kalanda var adet olmadan
Snemrcan S1104 merhaba sanırım çatlama iğnesi ile hamile kaldınız hu ay bende klomen kullanıp çatlama iğnesi olacağım bunların dışında nelere dikkat ettiniz ilişki sonrası vs
S1104 Snemrcan iki kere klomen kullandım ama olmadı bende. Bu ay letu kullandım. Hurma muz ceviz yedim bol bol sıvı tükettim. İnşallah sizin için de çok güzel sonuç alırsınız ☺️♥️
SevvaallEr Kızlar benimde son regl 22 şubat, ilk hafta inanılmaz kasık bel ağrıları hissettim kanama vs görmedim kasıgımda hafıf boyle doluluk hissi var sanki ara ara kan versem cıkarmı sizce? Beklemelimiyim yoksa