Hilal_2302 Merhaba kızlar hamile olduğumu öğrendim son adet tarihim 4 Şubat yumurtlama tarihim 19-20 Şubat daha çok başındayız bizim gibi yeni hamile olan var mı ?
Deletedmom_808 Hilal_2302 benimde sat 11 Şubat dün kan verdim 59.4 pazartesi tekrar vericem 3 düşüğüm var inşallah buna bişey olmaz
KLORAKHANIM Hilal_2302 bende 37 ile ögrenmiştim ve önümüzde ki ay 2 yaşına giriyor🙂🥰 saglıkla al kucağına
S1104 Hilal_2302 benimde çarşamba günü 9 su cuma günü 68 e yükseldi degerim haftaya kontrolümüz var ☺️
Sendenbanakalan Deletedmom_808 düşükten ne kadar sonra hamile kaldınız umarım sağlıklı gebelik yaşarsınız bnde düşük yaptım korkuyorum da
S1104 ftmagkr artışı önemli bende düşük değerle öğrendim yoksa herkesin değeri ve artışı farklilik gösterebilir önemli olan düzenli artmasi
Deletedmom_808 Hilal_2302 amiinn amiinn ecmain 3 düşüğüm var inşallah buna bişey olmaz sağlıkla doğar inşallah
Busranur_mnts İnşallah herkesin güzelce tutar büyür bebişleri ben de hep takip ettiğim için erken öğrenirim düşük değerlerle diyordum ama bu ay olmaz diye adeti bekledim ağrılarım vardı 4 5 gün olmadım ya bi bakayım dedim beta çıkmış 500lere 🤣🤣
Snemrcan S1104 merhaba sanırım çatlama iğnesi ile hamile kaldınız hu ay bende klomen kullanıp çatlama iğnesi olacağım bunların dışında nelere dikkat ettiniz ilişki sonrası vs
ftmagkr Deletedmom_808 pıhtılaşma bende de var. Kan sulandırıcı iğne ile tedavisi de var ama çok şükür öyle düşünelim 🤗 Kan sulandırıcı kullanmak çok zorlu ve uzun bir süreç ama sonucu güzel olsun değer ❤️
Burcak61 Hilal_2302 ben ben son adet tarihi 6 Şubat salı günü 48 ile öğrendim cuma günü 193 oldu değerim hayırlısıyla kucağımıza alalım 🙂🥰
Deletedmom_808 Aysenur_0046 hayır öncekilerde kullanmadım hiç genetik test verdik bende pıhtılaşma çıktı dr bu gebeliğimde başlıcak