zlemceylan
ya aslında bence sağlıksız değil ama bi dönem ufacık bi dönem geceleri çok acıkıyordum, çubuk kraker veya kek vs varsa yedim, öyle çok çok yiyen biri de değilim, şöyle ki hiç yürüyüş yapmadım, kar çok fazla ve dışarı maalesef çıkamıyorum, doktor önerisiyle koşu bandı aldık, iki gündür yürümeye çalışıyorum, umarım her şey hepimiz için güzel ilerler 💓