Hastane çantamın malzemeleri hazırdı 29. Haftadan beri pazar günü de çantaladım kapıya koydum 😬 bugün 34+4’üm, 3 gün önce bebiş 2400kg ve 46cm idiii. Artık her an gelebilirmiş gibi hissediyorum o yüzden bayramda bir yere kıpırdamayacağım. Beklenen doğum 27 nisan ama doktorum mayıs’a kalmaz doğar nisan’da dedi 😬