aylaamomm valla onu genel olarak kullanırım belki diye aldım. Sütünüz çoksa mastit olmamak için sağmak gerekiyormuş , azsa da süt gelsin çoğalsın diye (bunlar ilerleyen zamanda) ama bebek ilk doğunca zaten bi iki kaşık sütle bile doyacak kadar ufakmış midesi yani elle ya da manuel birşeyle de sağılabilir belki. Yenidoğan olunca mama kaşıkları var biberonla değil onunla damla damla vermeyi öneriyorlar. Ya da olur da memeden süt gelmezse sağılanı direk ağzına vermektense emmesini sağlamak için serçe parmak ucunu ağzına sokup ince bir hortum ucu var besleme kanül seti, onu verip parmağı emerken kenardan süt geliyor yani yine çaba sarfederek emmiş oluyor meme gibi. Böyle yöntemlerle meme reddi olmuyormuş. Eğitimde anlattılar hemşireler doktorlar, henüz doğurmadm ben. Bebek doğunca da hastanede en doğru bilgiyi verirler heralde🌸