keyfimin-kahyasi-misin Girlmama sağlıkla büyüt ♥️ doğum şeklin neydi peki Bebişime bir an evvel kavuşursun inşallah ♥️
atlasinannesi231118 Girlmama ayy hoşgelmiş sabırsız kuzucuk 😍 Sen nasılsın bebiş nasıl? Bende 36+3 oldum 22 mart günümüz ama dün tansiyonum yükseldi tarih öne çekilecek gibi. Aman sağlıkla kavuşalım da erken geç hayırlısı ❤️❤️❤️
Girlmama keyfimin-kahyasi-misin çatım dardı hemen sezeryane aldılar ben anesteziye kusucam kalbim ağrıyor dedim şimdi dinle dedi ve kızımın ağlamasını duydum çık hızlıydı her şey 4 defa emzirdim şuan çok güzel uyuyor