kızlar karnımın indiği gün göğüs kafesi boşluğuma ağrı girmişti çok şiddetli şuanda da aynı ağrı var sizde de oldu mu boşluk acısı bebeğim çok aşağıda başka bir ağrı bu çözemiyorum elimi hafif koyunca bile ağrıyor sanki bir yerimi çarpmışımda morarmış üstüne bastırıyormuşum gibi