MhysaTheGreat iremilerigiden ekranın ışığını fulledim böyle gördüm falan yazanlar var acaba bende mi sorun diye ama göremedim ben Allah hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Busranur_mnts Nurellaaaaaaa1212 iyi bari en azından pol. alıyormuş yine 2 saate çıkar inşallah sen de kan ver artık :D
Nurellaaaaaaa1212 Busranur_mnts alıyor da kaç saate cıkıyor bilmiyorum kuşum. Valla girdim hastaneye cıktım dedim boşver 3 günde anca gelr sıra biz markete gidelim 😂
Busranur_mnts Nurellaaaaaaa1212 ben de test yaptığım ilk gün akşam gittim 100 kişi vardır daha triaj sırasında kayıt açtırmak için hemen geri döndüm :D
Zelihademirelli iremilerigiden bende biri kırmızı biri beyaz çizgi idi kısık gözle bakınca fark ediliyordu şuan 17haftalık hamileyim hakkınjzda hayırlısı olsun inşallah
Busranur_mnts iremilerigiden sanki öncekilerden daha koyulaşmış adete daha var senin test yapmaya devam et bakalım
Berivanabk34 Kubra_dara34 resim nasıl atılıyor niye kimse cevap vermiyor bana kaç kişiye sordum rıca etsem bana da söylerim isiniz
Kubra_dara34 Berivanabk34 canım mutlu resim var Google’da istersen direk ordan yap resim indir kopyala burda paylaş
Berivanabk34 Ebru_ebru olmuyor ki telefon damı sıkıntı vsr anlamadım bak alttaki çizgi oluyor sadece -