Kubra_dara34 iremilerigiden ayy canım bende bu durumdayım şuan öğlende yaptım kasık ağrısı olunca tekrarladım aşırı heyecanlıyım🥰
Kubra_dara34 1oglanannesi bende var mı acaba adetime 6 gün var sağ kasık ağrım var aşırı yürüyemiyorum bacağıma vuruyor kramp gibi
Berivanabk34 Kubra_dara34 resim nasıl atılıyor niye kimse cevap vermiyor bana kaç kişiye sordum rıca etsem bana da söylerim isiniz
1oglanannesi Kubra_dara34 evet var gördüm adetini bekle kan ver bendedede böyleydi adetimi bekleyip kan verdim pozitiv sonuc aldim ☺️🙈
Nurellaaaaaaa1212 Anneoluyorumm00 veremeeediiimm devlete gittim 98 kişi vardı önümde 😂 poliklinikde sabah alıyormus sabah gidicem inşallaahhhhh
Busranur_mnts Nurellaaaaaaa1212 iyi bari en azından pol. alıyormuş yine 2 saate çıkar inşallah sen de kan ver artık :D
1oglanannesi Kubra_dara34 bence ver 1 ci güne bekle kan için acele etme tam doru sonuç için geç dölenme olur falan çlkmaz kanda üzülürsün 🥲💖