User658383839 hiç korkmayın.İnşallah suhuletle olur biter.Eğer imkan varsa tavsiyem spinal anestezi olun.İğneyi inanın hiç hissetmedim iki doğumda da.Damar yolu açılırken daha çok acıyor bence.
Doğumdan sonra boooool bol su için.Ama gerçekten bol bol için.Hem sütünüz olur hem daha çabuk toparlarsınız hem de anestezinin etkisini baya azaltmış olursunuz.Aklınıza geldikce ılık su için.
İlk ayağa kalkış için hiç heyecanlanmayın ve korkmayın yere bakmadığınız sürece hemen yürürsünüz, hatta yürüdükce açılır rahatlarsınız.
Rabbim doğumunuzu suhuletli eylesin.Sağlıkla meleğinizle kavuşun inşallah.Şimdiden gözünüz aydın 🥰