aleynkur sağlık bakanlığı 14. Haftadan önce yasak kesinlikle yazamam dedi bende ilk gebeliğimde 1 hafta en azından çok yoğun bulantı döneminde içmiştim yine kullanıyım dedim kesinlikle yazamam hastaneye yatırıyım o zaman sürekli serum veririz dedi anlamadım kimi doktor yazıyor kimisi tehlikeli diye önermiyor