Irem_42 Kızlar merhaba mide bulantısından hiç bir şey yiyemiyorum o yüzden vücudum aç kalmış doktorum prilam dr bulantı ilacını verdi 9 haftalık hamileyim kullanan varmı günde kaç kere alıyorsunuz yazarsanız sevinirim
Edafmo Irem_42 ben günde 4 tane kullanıyodum. 2 tane yatmadan önce geceleri, 1 tane sanah kalkınca bir tane de çok sıkışırsam
hanimiys Irem_42 sabah 2 akşam 2 yazmıştı ama gün içinde de bulanırsa sabah 1 öğlen 1 akşam 2 alıyorum
Ocak2022 Irem_42 ilk olarak gece 2 tane alarak deneyin, olmazsa sabah 2 akşam 2 kullanabilirsiniz. İlk hamileliğimde aylarca kullandım kendisini 😅 Allah yardım etsin çok zor 😞
Gulsbaby Irem_42 bu ilacı bulana her gün dua ediyorum. İnanılmaz rahatlattı beni. Gece yatmadan 2 tane 🤲🏼
Nursemom90 Bende fenalardayım herşey kokuyor sabahları kusuyorum prilam bana iyi gelmiyor felaket bir baş ağrısı ve sarhoş gibi uyku yapıyor çalıştığım için ve işe gidip gelirken araç kullandığım için içemiyorum napıcam bilmiyorum çok çaresizim bu aralar
melsaanne Nursemom90 aynı şeyleri bende yaşıyorum dün doktoruma beni sersem yapıyor zofer yazın diye yalvardım ama yazmadı içsem kafamı kaldıramıyorum sersem yapıyor içmesem bulantım çok artıyor hiç duramıyorum bi çıkmazın içine düştük
2cocuk2kopek melsaanne bu ilacı zaten özellikle gece yatmadan 2 adet kullanın diyorlar . Çok topun bulantı olursa gün içinde alın ama gece içilen 2 adet yeterli oluyor
Nursemom90 melsaanne valla ben gece de alsam ilaç beni çok kötü sersemletiyor bünyem mi kabul etmiyor anlamadım. Sabah gözümü açamıyorum içtiğim zaman. Yüzümü yıka balkona çık içmeden sarhoş gibi sözü cuk oturuyor en iyisi içmemek diyip içmiyorum ama gün içinde evlere şenlik bir mide
melsaanne 2cocuk2kopek bende gece 2 tane alıyordum sabah kalktığım andan itibaren sersemliği çok yaşıyorum zaten. Şimdi 3 e çıkardı sayısını daha da kötü oluyorum sürekli beynim çınlıyor sanki
Cemreaden777 Ben uyumadan önce 2 tane içiyorum İçmediğim zaman gün içinde beraber oluyorum içmek gerekiyor bence
melsaanne Nursemom90 aynı aynı bende öyleyim inşallah uzun sürmez bulantı dönemimiz de kurtuluruz şu ilaçtan herkese aynı etkiyi yapmıyor işte bizde yan etkisi çok görünüyor baksanıza
melsaanne aleynkur sağlık bakanlığı 14. Haftadan önce yasak kesinlikle yazamam dedi bende ilk gebeliğimde 1 hafta en azından çok yoğun bulantı döneminde içmiştim yine kullanıyım dedim kesinlikle yazamam hastaneye yatırıyım o zaman sürekli serum veririz dedi anlamadım kimi doktor yazıyor kimisi tehlikeli diye önermiyor
aleynkur Irem_42 Bende ilk etapta yalnızca prilamla başladım. Gece 2 gündüz 1 şeklinde ama bana hiç iyi gelmedi. Artık 2 gün sayısını hatırlayamadığım kadar istifra edip acillik olmuştum. Sonrasında doktorum zofer verdi. Gündüz aç karnına 1 zofer gece uyumadan önce 1 prilam içiyorum. inanılmaz rahatladım. Doktorunuzla görüşün eğer hayatınızı çok fazla etkiliyorsa
tansugl37 Irem_42 ben 25.haftaya kadar kustum kullandım. Uyku yaptığı için gece yatmadan 2 tablet şeklinde vermişti doktorum ben 1 gece 1 öğlen olarak içtim uyudum da. Ama malesef bende bi zaman sonra bulantımı kesmemeye başladı.
KubraYksl1 Irem_42 ben hamileliğim de günde 4 sefer kullanıyordum. Son zamanlarda gece yatmadan 2 tane içip yatıyordum. Herhangi bir zararı olmadı.