mihraninannesi55 inşallah orası öyle tabii. Açılma sancı vs hiç biri yok şu an valla ama çok zorlanıyorum artık doğurmak istiyorum bi an önce belki bencillik bazen de üzülüyorum içerde kalabildiği kadar kalsın diyorum ama çok ağırlaştım yürüyemiyorum bile resmen :))