mihraninannesi55 keyfimin-kahyasi-misin ahh dogursamda dogursam 😂 hamileliğim baştan sona çileyle sorunla geçti 🥹
Mervis61 mihraninannesi55 maşallah aynıymışız ben de tam 38+1 haftadayım. Ama bizimkinin gelmeye niyeti yok sanırım daha
mihraninannesi55 keyfimin-kahyasi-misin 🥺🥺 sağ sağlim bebişlerimizee kavuşsakta şu günler geride kalsa
Hi_lal- keyfimin-kahyasi-misin adet olacakmısım gibi agrılarım arttı vajinada bölgesindeki kemiklerim agrıyor hareketleri çok sert derken 🥹 38 gibi insan doğurmak istiyor. Bugün ananas hurma squata başladım bakalım
keyfimin-kahyasi-misin Hi_lal- bendede var hepsi hayattan bıktım resmen🤣 ayağa kalkmak isetsem taş gibi oluyor kalksam sanki düşecek gibi vajinadski acı ay ay o en beteri🥹 hurma yiyorum ben bi hareket etmek bile çok zor ya
keyfimin-kahyasi-misin mihraninannesi55 ahha garip olanda bu ya erkenden gelecem Diyolar sancı kasılma leke çabaliyoruz dursunlar diye bu sefer gelmek istemiyoalr 😂😂
Mervis61 mihraninannesi55 inşallah orası öyle tabii. Açılma sancı vs hiç biri yok şu an valla ama çok zorlanıyorum artık doğurmak istiyorum bi an önce belki bencillik bazen de üzülüyorum içerde kalabildiği kadar kalsın diyorum ama çok ağırlaştım yürüyemiyorum bile resmen :))
keyfimin-kahyasi-misin mihraninannesi55 kalır kalır hata zaman çabuk geçer 🥹2023 de aynısını yaşadım doğsa bı diye diye şuan 21 aylık olmak üzere 🥹🥹ama kucuklugune doyamadom