Deletedmom_808 bende kullanmıştım onu aslında Aralık ayında beş gün gecikme yaşamıştım softec kullandım ama böyle gölge falan bile çıkmamıştı benim stres olmuştu gecikmem gebelik yokdu ama bunda sanki gölge gibi var dikkatli bakınca yada ben öyle görüyorum ama umutlandirmak da istemedim dedim bir kaç gün sonra tekrar et ama inşallah nasip olur 🤲