mucizemom8 Kızlar test arkadaşımın regl 10 gün var mış ben erken dedim ama 🤷yaptığı test softec marka ben emin olamadim birde siz bakın var mı burayi kullanmiyor 🤷
Nurellaaaaaaa1212 mucizemom8 bu markada da cok yalancı pozitif haberleri geldi kuzum 10 gün de erken bende yapmaya basladıgımda 4 gün kala gördüm o yüzden sanmıyorum
mucizemom8 Nurellaaaaaaa1212 bilmiyorum canım ne kadar doğru ama sanki var gibi de heveslendirmek de istemedim emin olamadım 🤷
Deletedmom_808 Nurellaaaaaaa1212 softec testte yalancı pozitif pek çıkmıyor canım ben çok kullandım olmadığında kuruma çizgisi bile çıkmadı
mucizemom8 Busranur_mnts bende dedim ama işte heycan yapıyor haliyle 🤷 çok gölge gibi var diyor sanki de öyle gibi ama heveslendimemek için ben göremedim dedim 🤷
Busranur_mnts mucizemom8 inşallah vardır şimdilik beklesin 5 gün kala predector alabiliyorsa onu alsın
mucizemom8 Busranur_mnts inşallah 🙏 ben hep beş gün geçince yapmıştım testin erken yapınca nasıl olur bilmiyorum o yüzden buraya da sordum cvbiniz içi teşekkür ederim 😇
Busranur_mnts mucizemom8 ben de erken yapmadım ya adet olcam diye 4 5 gün bekledim :D ama burdakiler sağolsun baya bilgilendik
mucizemom8 Busranur_mnts evet valla ben de hiç yapmadim ama burda görüyorum dört üç gün önce falan belki oluyomus ben hep adet olucam diye bekleyip beş gün geçince erken gebelik testi yapıp öğreniyordum arkadaşa diyorum on gün çok erken olsa çıkardı diyo bilmiyorum 🤷😂
Busranur_mnts mucizemom8 olsa çıkmaz kı daha züenli adet oluyorsa adete 14 gün kala yumurtlama çatlama vs oluyor 1 hafta sonra rahme tutunuyor diye biliyorum beta da ondan sonra artıyor beklesin arkadaşınız
mucizemom8 etkafa evet ama işte ilk bebeği olucak haliyle heycanli gölge var diyip duruyor emin olmadım bende var gibi sanki ama heveslendirmeyeyim diye yok dedim yada ben de öyle görüyorum bilmiyorum🤷
mucizemom8 Busranur_mnts evet inşallah vardır Allah isteyen herkese versin 🥰 golge gibi çizgi görüyorum diyip durdu bende baktım ama emin olamadım on gün gerçekten çok erken
mucizemom8 @Cimcime30 canım teste bir bakarmisin benim değil ama on gün var regl gününe sen erken test de yapıyorsun ya o yüzden bir bakmanı istedim hiç gölge gibi vs var mı ben heveslendirmek istemiyorum ama sanki gölge var gibi ilk bebeği olucak 😇ya da ben demi hayal görüyorum 😅
Cimcime30 mucizemom8 golfe var cnm ama on gün ıcın çok erken bısey dıyemeyız ama günden güne yapsın koyulaşırsa zaten vardır
mucizemom8 Cimcime30 tamam canım ben de öyle gördüm ama umutlandirmak da istemedim inşallah isteyen bekleyen herkese nasip olsun 🤲♥️ on gün için erken evet ama ilk bebisi olacağı için fazlaca heyecanlı
mucizemom8 Hizliveofkeli bu yoruma güldüm 🤣 ilk bebrk olunca çok heyecanlı haliyle ama bende dedim on gün çok erken diye am işte 😇