Esraa00 sizi çok iyi anlıyorum kaygı ve panik bozukluk hele de hamileyken çok kötü bir şey :( Ama sadece şunu söylemek için yazıyorum, kendim de bir panik atak hastası olarak, bebeğiniz iyi ve sapasağlam doğacak allahın izniyle. 2 saat hareket etmemesi, 5 saat hareket etmemesi hiç önemli değil. Bazı bebek hareketsiz olur bazı bebek hareketli. Kızım pek hareketli değildi, şimdi oğluma hamileyim çok aşırı hareketli. Kızımda çok tedirgin oluyordum. Hareket etmedi, ya bir şey olduysa diye düşünmekten duramıyordum. Sürekli huzursuz hissediyordum. Bu hamileliğimde aşırı stres ve kaygıdan tansiyonum yükseldi şimdi ilaç kullanmak zorundayım, bebek doğum pozisyonuna geçemiyor vs. Diyeceğim şey şu, aslında biraz kendime de bu, bebeklerimiz sağlıkla doğacak. Haftaları saymaya bakmayın, bu harika günlerinizin tadını çıkarın. İnsan kaç kere hamile olur ki? Allah hepimize gönül ferahlığı versin inşallah.