Fatoana fazlasıyla güzeldi kağıda arkadaşım vardı girdik hemen bebeğin kıyafetleri falan istendi çok şaşırmış ne ara diye dalga geçiyor benle çok uzun sürdü beklemekten sıkıldım diye ☺️ ikinci doğum. İlki de fazla kolaydı süre olarak bu doğumuma göre uzundu.
Sabah suyum geldi 9 da acile girdim 11 e kadar sancım gelir mi diye beklendi sancım olmadığı için suni sancı aldım. 15.15 de bebeğim kucağımdaydı. Onda da suni sancı ile doğum arasında 4 saat var
Rabbim herkese kolay ve sağlıklı doğum nasip etsin. 🌸