39+3 ilk gebelik, kız bebek, baş aşağı geliş, sancı yok, nişan yok, açılma yok, kanala girmedi. Salı günü 40 haftalık oluyor, o güne kadar doğum başlamaz ise suni ile başlatırız dedi doktor. 40dan sonra bir kaç gün daha beklesem mi? Normal doğum istiyorum suni işe yaramaz sezeryana alınırım diye korkuyorum. Özel hastaneler genelde riske atmak istemiyor. Ne yapsam bilemiyorum çok kararsızım ve korkuyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?