Haydi yazayım o zaman 😂 kızım 1 yaşına bastıktan sonra kardeş düşündük korunma yoktu olur her halde dedik diyen kadar 9 ay geçti hala tık yoktu. Çok şükür sağlığımız yerinde
*Kasım ayının başında ben ballı çörek otu karıştırdım sabah eşime ve bana bir kaşık aç karnına yada tok aklıma gelince yedik(araştırmıştım)
*Regl bittikten iki gün sonra aç karnına soğan suyu içtim(ilk gebelikte de yaptığım ay oldu)
*Regl düzenli olduğu için yumurta gününü bekledim ve yumurtalamadan bir gün önce ve o günü değerlendirdim..
Sonra o kadar İNANIYORDUM ki çünkü ballı çörekotu yemişiz soğan suyu içtim, yumurtlama gününü değerlendirdim.. İçtiğim her suya 10 kere çok şükür hamileyim diyip içtimm..
kaynanayı her gördüğüm hamileyim diyorum test yaptın mı diyo , yok biliyorum ben bebek var diyorum. Şaşırdı nerden biliyorsun o zaman diyo 😂 güldüm geçtim O KADAR Kİ inanıyorum
Neyse regl 4 gün var test yaptım baktım silik çıktı 😂😂 kan verdim beta çıktı 😂😂
İlk ÖNCE inanmak pozitif olmak 🙏🏻🙏🏻