Bende 9 haftalık olucam bende günde 3 tane falan içiyorum veya bazen 4 ama çok vicdan yapıyorum ağlıyorum sızlıyorum bu son sigara diyorum sonra yine aynı bita bitane derken 3 4 oluyor günde bu da beni çok rahatsız ediyor ben kendime şöyle bi yöntem buldum hiç içmicem bırakıyorum deyince benim beynim sanki kıtlıkta gibi daha çok içmek istiyor bedenim istemese bile tamamen bırakmıyorum dedim bugün kendi kendime her gün akşam yemeğini yedikten sonra mutfağı falan topluca m sonra kafamı toplamak için sanki bırakmamışım gibi 1 tane içicem yok yani başka çözüm bulamıyorum diğer türlü çok büyük bi sıkıntıya sokuyorum kendi kendimi sürekli