Seelliinn Nur67 eğer bu ayda olmazsa tüplerinle alakalı rahim filmi çekmek gerek dedi yabi 4 ay kullan vs demedi
Nur67 Seelliinn anladım bende 2 ay kullandım 8 kutu toplam ben tüp bebeğe hazırlanıyorum ondan vermiiti bu ay başlayacaktık şansa kist olmus yumurta ve adet de olamadım
Seelliinn Nur67 anladım bana sadece 1 kutu dedi ama faydası olur inşallah 🙁 hepimiz için rabbim kolaylıkla nasip etsin çok zor bi süreç gerçekten
yesildeniz_ Ozlemmm3535 buna inanmıyordum normalde ama bende geçen iki ay klomen kullanmıştım kist oluşmuştu, bu ay çok güzel yumurtlama ve çatlama oldu. Multivitamin takviyesinden mi havuçtan mı klomenden mi tam emin değilim ama