Selam kızlar, 4 ay klomen kullandım gebelik oluşmadı yarın reglimin 3. Günü tekrar doktorda randevum var sorum şu klomen ile hamile kalamayan Arkadaşlar sonrasında nasıl bir yol izlendi ? Direk aşılamaya mı geçildi yoksa 1 ay daha mı klomen kullanıldı ? Çok fazla Klomen kullanmakta iyi değilmiş diye duydum rahim ve göğüste kist yapabilirmiş kafam aklım çok karışık Mart ayı 12. Olacak artık yoruldum 😔