bbsskk bana da çok yakın mamak devlet ama hiç öven olmadı orayı çok kişiye sordum. Bilkenti baya övdüler ama orasıda çok uzak. Hacettepenin yeni doğanı baya iyi, tek sıkıntısı işte asistanlar son denk geldiğimi beğenmedim sadece onun haricinde asistanlarda çok iyi sabahtan gidince babayıda alıyorlar içeri