Zambak-12 Merhaba hamişler yarı özel gibi bu hastane bundan kaynaklı hocalara para vererek gidiyorsunuz sorum şu özel hastaneler de hanı çok güzel odalar sualenuyor ya gelen gıden de oluyor Hacettepe de doğum yapan özel suit mi deniyor tek kişilik odada odasını susleten doğum fotoğrafçısı tutan doğuma eşi giren var mı
bbsskk Zambak-12 burda kalayım bende 20. haftadayım hacettepe takipliyim burda cok hacettepeli göremedim sanki bilgi toplayamıyorum tam
bbsskk Zambak-12 2 ay önce bulantı nedeniyle hastane yatışım olmuştu hacettepede. 82. bölüm diyorlar yattıgım katta kağı girişinde pembe balonları olan bi oda vardı süslenebiliyor bence. ama fotoğrafcı veya eşe doğum girme hakkında bilgil yok. tek kişilik oda ücretini biliyor musunuz
kubrayurek Zambak-12 merhaba benim tekrarlayan kayıplarım var gidersem bakarlarmı bana hangi doktordan almalıyım
Zambak-12 bbsskk ay evet dimi kimse yok Hacettepe den burda gazi de yok mesala ya herkes özel de doğuruyor ya da şehir hastaneleri :) ben doçent e gidiyorum perınatokog doktorum biraz tıkalı bie gebelık takıplı olması gerekıyor zaten bır tane hastane de oerınatokog var siz peki belkı tanışırız :)
Aybuk__06 bbsskk 16gün önce hacettepe de doğum yaptım oda süslemesi oluyor eş doğuma giremiyor kesinlikle
Zambak-12 bbsskk çok uygun fiyatları özel hastane gibi degıl geçen sene büyük oda suit tek kısırlık arkadaşım 600 verdı bu sene de 1000 tl olsun o u bıle sanmıyorum evet ya olması lazım sonuçta Hacettepe de hocaya giderken para veriyoruz siz gidiyor musunuz herhangi bir hocaya
bbsskk Zambak-12 hayır ben normal poliklinik takipliyim malesef murat çağan vardı onada boşluk yok dediler geçemedim. diğer hocaları anlamış değilim gebe takibi yapmadıklarını söylüyorlar hastanede ama dediğim gibi bulantıdan yattıgımda cok gebe vardı ordaki başka doktorlardan
Zambak-12 bbsskk evet bir tek hocalardan Murat çağan doktor alıyormuş onun dışında alan doktor yok profösörler var onlar ıcın çok uğraştık gebe takıbı yapmıyoruz sadece kanser ve kısırlık tedavısı diyorlar :( Murat gultekınden almayı çok ıstemıstım ama başarılı olmadı asla bakmıyorum dedi :( Gonca Özden diye bir hoca var biliyor musunuz
bbsskk Zambak-12 murat gültekinde 2019da eltim sezeryan doğum yaptı gerçekten cok iyi bir doktor bizde onun niyetine başaldık hacettepeue özel olarak mesaj attık fakat almadı. gonca hanımı görmedim ama adını duydum siz ona mı takiplisiniz kaç haftalıksınız
Zambak-12 bbsskk Murat hoca için o kadar uğraştım ki mesajlar görüşmeler kalp ameliyatı oldum alamam dedi fakat sebebın o olduğunu dusunmuyorum gecen sene Mart ayında arkadaşım Murat hocaya doğum yaptı ustelık her muayene de içeri eşiyle girmıs ve sezeryab oldu arkadaşım eşi ılk 15 dakka ameliyathane gırmış fotosu bıle var bebekle düşünün artık evet gonca hoca takıplıyım siz ?
Zambak-12 bbsskk bir de neden hacettepeyi tercih ettıniz risk mi var yoksa iyi bir hastane olduğu ıcın mı
bbsskk Zambak-12 ben normal poliklinik takipliyim gonca hocanın aldıgını bilmiyordum vallahi. hayır riskli gebelik değil dediğim gibi murat gültekin hoca için başladım. ocak ayında ancak murat çağana geçebilirsin dediler bekledim ve . haftam falan geçmişti bazı hastaneler kabul etmiyor oluyor. suan 20. haftadayım haftaya detaylı usg var:)
krtp Bende Hacettepe takipliyim. 11+3 Tereddüt ediyorum açıkcası, dediğiniz gibi orada doğum yapan az kişi var bildiğim kadarıyla. Bilkent ile arasında çok kalmıştım.
Zambak-12 krtp ay evet ben de tedırgınım arkadaşım doğum yaptı ıste mart ayında geçen sene myomlarım var dı doktor sezertan yaptı normal doğum yapan bir hoca var mı acaba hep sezeryan bir de benım de rısk durumum var dusugum de oldu myom vs de var bundan kaynaklı normal polıkınlık gibi olmuyor malesef
Munse Hacettepeden kimse yoktur diye düşünüyordum 😊Bende hacettepe takipliyim, çok istedik hoca takipli olayım diye ama riskli gebelik olmadığı sürece poliklinik ilgileniyor demişti detaylıda bakan doktor.
bbsskk Munse detaylı nasıl geçiyor hacettepede? bende haftaya gireceğim. bununla ilgili burda hiç bilgi yok cok eski yazanlar var. cd falan veriliyor mu kaç dk sürüyor genel olarak bilgi paylaşabilir misiniz.
bbsskk Munse merhaba doğum yapmıssınız nasıl geçti biraz bahsedermisiniz rica etsem hacettepeden memnun kaldınız mı hangi doktor girdi doğumunuza
Munse Renkli olarak görüntü vermek istedi doktor ama bizimki çok hareket ettiği için olmamıştı. Poliklinik kısmına göre daha ılımlılar bence , bende o yüzden sormuştum bu katta takip edilebiliyor muyuz diye. Cd de hiç aklıma gelmedi istemek.
bbsskk Zambak-12 aaa nasıl yani gebe olarak kabul etti mi? hacettepe sitesinden mi aldınız? ne kadar ücret ödüyorsunuz