ayalltsc Ben ilk gebeliğümde lazere gidiyordum diye gitmeden test yapıyordum negatif sonra aman boşver dedim umursamadım test yapmayı bıraktım adetşme 4 gün kala bir arkadaşım seni rüyamda gördüm test yapıyordun pozitif idi dedi bu rüya üzerine yaptım pozitifti gerçekten umursamayınca daha rahat oluşuyor😊