ayalltsc selam kızlar başlığada ne yazacağımı bilemedim 😂 bugün yapacak birşeyim yok canımda sıkılıyor buralara geleyim dedim ne durumdasınız bat ne zaman test yapan yeni öğrenen varmı 🙂
arven000 ayalltsc inşallah, isteyen herkese nasip olur. Bizlere de. Ben de döngümün 3. Günündeyim yeni ay yeni umutlar ama işte pek umudum yok kendimi güçlü tutmaya çalışıyorum
GezenTavuk_2 ayalltsc Daha bugün karar verdik 2 bebişimiz icin inşallah sağlıkla tutunur bana hepimize nasip etsin 🌸
YyyyYasemin ayalltsc adet günüm geçti bat 4 dü ancak gelen giden yok test yaptım hep negatif daha olmazsa pazartesi hastaneye gidicem hem genel muayene hemde kan vericem bakalım
ftmagkr YyyyYasemin ya benim de bat 4 , dün pembe hafif bi leke geldi bugün de kahverengi bi leke geldi. Dün sabah test yaptım negatifti
Minik_04 ayalltsc bat 16 28 şubatta adetim bitti 28 de ve 3 martta birliktelik oldu ama yumurtlama oldu mu olmadi mi bilmiyorum
Esradenizaltunbasss Nurellaaaaaaa1212 adet döngünüz kaç gün acaba özür dileyerek soruyorum 🙏🏽🙏🏽 birde yumurtlama tarihiniz nedir benimde bat 10 test yapmak ile yapmamak arasındayım 🥹🥹