Esraabrklu ben de 35 haftaalıgım doktora sordum. Son haftalarda uyuyamaman normal hormonların etkisiyle bebek icin alıstırma yapıyor dedi. İstersen papatya cayı ıcebilirsin ama lavantayı kullanma dediler. Ben de durum soyle 4 te uyuyorum. 8 de kalkıyorum evde dolanıyorum falan bisiler atıstırıyorum tekrar uyumam 10 sonra 1 de tekrar kalkıyorum falan..