Bende 20. Haftadayım ama yan yatmak hiç ama hiç benim tarzım olmadıgından, vücutta agrılar başladı, yüz üstü yada sırt yatsam uyucam ama malesef işte 😢 ve daha yarıdayım bunun bi yarısı daha var gece 50 kere su iç bi 50 kere de wc gittiğim için uyku muyku hak getire 😔 Allah hepimizin yardımcısı olsun gercekten 🙏🏽