ErsBegAs Hamileyken bende 12.ci hafta itibariyle birşey kayıyor içimde diyordum meğerse oğlummuş o hıçkırıyormuş ve tekme atıyormuş küçük küçük böyle hissediyordum özellikle bacak bacak üzerine atınca benimde oluyordu bebektir o daha güçlü tekme ve yumruklara hazır ol özellikle kaburgalara vurunca yerinden fırlatacak ☺️